Top-of-mind marketing: De You Marketing revolutie

top-of-mind marketing

Met de opkomst van het internet is de consument en stuk machtiger geworden. Nu hebben mensen via het internet direct toegang tot productinformatie, reviews en meningen van anderen. Met deze informatie kan men direct een goed geïnformeerde aankoopbeslissingen maken. Mensen zijn niet langer gemakkelijk over te halen door een pushy en charismatische verkoper. Men kijkt nu …

Lees meerTop-of-mind marketing: De You Marketing revolutie

Hoe maak ik een conversie gerichte About Pagina?

About Page

Vrijwel elke website heeft hem. Een pagina met informatie over de eigenaar of het bedrijf. Meestal met een titel zoals “Over Mij”, “Over Ons”, of “About” in het Engels. Deze pagina wordt vaak de about pagina genoemd. Velen benutten deze pagina echter niet of maar heel beperkt. Toch is het één van de belangrijkste en meest …

Lees meerHoe maak ik een conversie gerichte About Pagina?

Scientific Webdesign voor een effectieve website

scientific webdesign voor een effectieve website

Bij het ontwerpen van een website wordt vaak alleen gekeken naar het maken van een mooi ontwerp. Zelden wordt er gekeken naar of de website ook doet waar hij voor gemaakt is. Het maakt verder niet uit wat het doel van de website is. Als website eigenaar kom je er vaak pas later achter dat je …

Lees meerScientific Webdesign voor een effectieve website

Waarom je eigenaar moet zijn van het platform waarop je publiceert

Klik

Laatst sprak ik een klant die een Facebook Pagina heeft met meer dan een miljoen volgers / likes. Nu gaf ze aan dat wel veel volgers heeft maar dat toch maar heel weinig mensen haar posts zien. Minder dan 1% van haar volgers zien haar posts, terwijl dat vroeger veel meer was. Wat is hier …

Lees meerWaarom je eigenaar moet zijn van het platform waarop je publiceert

Een website als visitekaartje of een website met resultaat?

een website met resultaat

We kennen hem allemaal wel, de ondernemer die op alle netwerk bijeenkomsten aan iedereen zijn visitekaartje uitdeelt. Het maakt niet of hij daarbij een interessant gesprek onderbreekt of niet. Hij probeert er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen hem zien en zijn visitekaartje in bezit hebben. De vraag is natuurlijk of dat ook echt …

Lees meerEen website als visitekaartje of een website met resultaat?

>