Kloppen onze herinneringen wel?
We horen wel eens verhalen van mensen die bijvoorbeeld ontvoerd zijn door aliens. Ze vertellen hun verhaal met veel details. Ze lijken echt te geloven in wat ze vertellen, hoe onwaarschijnlijk het toch allemaal klinkt voor een derde. Zijn deze mensen gewoon hele goede leugenaars? Of is hier iets anders aan de hand? Wat blijkt? Volgens het…
Waarom NU beginnen met conversie optimalisatie?
Vaak is men bezig om meer verkeer naar een website te krijgen. Iedereen wil bijvoorbeeld tegenwoordig aan SEO doen. Of anders wordt er wel gewerkt met Google & Facebook advertenties. Hoeveel zin heeft dit echter als je de bezoekers niet weet om te zetten in klanten? Op dit punt lopen veel advertentie campagnes mis. Met zegt…
Top-of-mind marketing: De You Marketing revolutie
Met de opkomst van het internet is de consument en stuk machtiger geworden. Nu hebben mensen via het internet direct toegang tot productinformatie, reviews en meningen van anderen. Met deze informatie kan men direct een goed geïnformeerde aankoopbeslissingen maken. Mensen zijn niet langer gemakkelijk over te halen door een pushy en charismatische verkoper. Men kijkt nu…
Wat hebben we nodig voor een top leven?
Hoewel een goed leven er voor iedereen anders uit kan zien. Toch zijn de hoofdingrediënten die je nodig hebt hetzelfde: Tijd Energie GeldTijdWe zijn allemaal een beperkte tijd op deze aarde. Hoewel we niet precies weten hoeveel tijd we hebben, kunnen we van één ding zeker zijn. Op een gegeven moment gaan we dood en…
Hoe maak ik een conversie gerichte About Pagina?
Vrijwel elke website heeft hem. Een pagina met informatie over de eigenaar of het bedrijf. Meestal met een titel zoals “Over Mij”, “Over Ons”, of “About” in het Engels. Deze pagina wordt vaak de about pagina genoemd. Velen benutten deze pagina echter niet of maar heel beperkt. Toch is het één van de belangrijkste en meest…
Hoe wordt je een implementatie machine
Bij het opzetten van een bedrijf lopen veel ondernemers tegen het probleem aan dat men tijd te kort komt. Wat kun je doen om productiever te zijn en te zorgen dat je alle projecten waar je aan begint snel geïmplementeerd worden?Shane Melaugh komt in zijn webinar “How to become an implementation machine” met een aantal…
Scientific Webdesign voor een effectieve website
Bij het ontwerpen van een website wordt vaak alleen gekeken naar het maken van een mooi ontwerp. Zelden wordt er gekeken naar of de website ook doet waar hij voor gemaakt is. Het maakt verder niet uit wat het doel van de website is. Als website eigenaar kom je er vaak pas later achter dat je…
Waarom je eigenaar moet zijn van het platform waarop je publiceert
Laatst sprak ik een klant die een Facebook Pagina heeft met meer dan een miljoen volgers / likes. Nu gaf ze aan dat wel veel volgers heeft maar dat toch maar heel weinig mensen haar posts zien. Minder dan 1% van haar volgers zien haar posts, terwijl dat vroeger veel meer was. Wat is hier…
Meer keus beter? Of toch niet?
Veel ondernemers willen graag alles wat ze doen vermelden op hun website. De vraag is echter of dit slim is. De gedachte die men vaak heeft is dat de klant dan kan kiezen welke dienst hij/zij nodig heeft. Door zoveel mogelijk diensten te tonen kun je dan zoveel mogelijk mensen aanspreken, toch? Helaas is dat…
Voldoet jouw website aan de AVG (GDPR)?
Op 25 mei 2018 gaat de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in de gehele EU in. De kans is groot dat je actie moet ondernemen om er voor te zorgen dat jouw website aan deze nieuwe wet voldoet. Bij het niet voldoen aan de AVG kun je een boete tot 20 miljoen euro (max. 4%…