Blog

keuzestress op je website

Meer keus beter? Of toch niet?

Veel ondernemers willen graag alles wat ze doen vermelden op hun website. De vraag is echter of dit slim is. De gedachte die men vaak heeft is dat de klant dan kan kiezen welke dienst hij/zij nodig heeft. Door zoveel mogelijk diensten te tonen kun je dan zoveel mogelijk mensen aanspreken, toch? Helaas is dat…

Is jouw website klaar voor de AVG?

Voldoet jouw website aan de AVG (GDPR)?

Op 25 mei 2018 gaat de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in de gehele EU in. De kans is groot dat je actie moet ondernemen om er voor te zorgen dat jouw website aan deze nieuwe wet voldoet. Bij het niet voldoen aan de AVG kun je een boete tot 20 miljoen euro (max. 4%…

biografie sectie

Hoe schrijf ik een biografie sectie?

Een biografie sectie is een stukje over jezelf dat je op verschillende pagina’s kunt plaatsen. Je beschrijft in het kort wie je bent en waarvoor staat. Voor de duidelijkheid: we hebben het dus niet over een “over mij” of “about” pagina. Op de “over mij” pagina kun je dieper in gaan op wie je bent…

zelfpromotie ofwel personal branding

Zelfpromotie (personal branding)

Zelfpromotie Je wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met je producten of diensten, maar hoe doe je dat? Velen hebben wel eens website,  idee, product of dienst gelanceerd waarbij we dachten dat dit het helemaal zou worden.  Om er na korte tijd van lancering achter te komen dat er helemaal niemand naar de site of product…

winner

Hoe word je een “winner”

Om een winnaar te worden moeten we eerst kijken wat de eigenschappen van een winnaar zijn. Zodra we weten wat een winnaar een winnaar maakt kunnen we kijken hoe we ons gedrag kunnen aanpassen om ook een winnaar te worden. Winnaars zijn of het algemeen cool en methodologisch. Ze zijn niet waanzinnig of emotioneel. Ze…

>